Videospotkanie 18.11.2020 Opaski i aplikacje FIT

 Videospotkanie zacznie się o godzinie 10.00

Przygotuj kartkę i długopis :)

Zalecenia WHO dotyczące aktywności fizycznej

Niezbędna, minimalna aktywność fizyczna to:
  • dla zdrowej dorosłej osoby (w wieku od 18 do 65 lat) jest to 30 minut umiarkowanej aktywności fizycznej przez 5 dni w tygodniu 
  • dla osób powyżej 65. roku życia - cele takie same, jak u dorosłej zdrowej osoby, z uwzględnieniem ćwiczeń, które poprawiają koordynację ruchową

Żeby dowiedzieć się więcej, przejdź do artykułu - KLIKNIJ W LINK

Jak obliczyć tętno maksymalne? Przeczytaj artykuł - KLIKNIJ W LINK

Twój MÓZG, gdy ŚPISZ ! Faza REM i nie tylko... - Obejrzyj film - KLIKNIJ W LINK

Jak wybrać opaskę fit? Przeczytaj artykuły poniżej:

KLIKNIJ W LINK1

KLIKNIJ W LINK2

Dowiedz się więcej o funkcjonalnościach wybranych aplikacji, które można zsynchronizować z opaskami fit

Po przejściu na stronę Google Play kliknij w WIĘCEJ INFORMACJI

Google Fit: monitoruj stan zdrowia i aktywność - KLIKNIJ W LINK

Mi Fit  - KLIKNIJ W LINK

Samsung Health - KLIKNIJ W LINK

WYZWANIE!

  • W ciągu najbliższych 7 dni wykonaj 5 treningów – szybki marsz przez min. 30 minut
  • Zanotuj lub zapisz w aplikacji – ilość wykonanych kroków, czas marszu, długość trasy 
  • W komentarzu do tego posta, wpisz WYKONANE 100% lub np. WYKONANE 40% i Imię i Inicjał nazwiska. (jeden trening to 20%)
Wszystkie osoby, które podejmą wyzwanie i wpiszą swój wynik w komentarzu, otrzymają nagrody. Nie rywalizujemy między sobą. Każdy pracuje nad poprawą swojego indywidualnego wyniku. Trzymam kciuki i czekam na wpisy!



Komentarze

  1. Zagapiłam się i zapomniałam napisać, że ja również wykonałam w 100%, lecz postanowiłam przekroczyć normę. Kontynuuję.... :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Kalendarz wydarzeń CUD